Workshop-voor-investeerders-header

Herken je het volgende?

  • Je bent werkzaam bij een uitzendbureau, detacheringsbureau of werving & selectiebureau?
  • Je weet zeker dat jullie meer uit social media kunnen halen maar weten nog niet precies hoe?
  • Je hebt al jaren een LinkedIn profiel maar je wordt nog niet spontaan gebeld of gemaild door nieuwe opdrachtgevers of kandidaten?
  • Je gebruikt LinkedIn al heel actief maar je hebt maar ca. 150 bezoekers in de 90 dagen op jouw profiel. Check dat hier even. Ik heb er trouwens altijd meer dan 1200..
  • Je hebt misschien ooit geprobeerd om Twitter zakelijk in te zetten maar je bent er nooit aan begonnen of je bent heel snel afgehaakt?
  • Je weet nog niet hoe je toekomstige klanten/kandidaten kunt vinden, verleiden en het initiatief zo kunt verleggen zodat zij denken; “Ik was eigenlijk niet op zoek naar jouw dienst maar nu ik het ‘toevallig’ vind is het wel super relevant!”?
  • Samengevat: je kunt nog heel veel meer halen uit social media!
  • Sterker nog: je kunt het gebruiken om meer opdrachtgevers en kandidaten te ‘scoren’!

Wist je dat…

  • via een intelligente zoekopdracht in Google je automatisch een prospectlijst naar jezelf kan laten mailen?
  • je via slimme tactieken ben hen in beeld kan komen zonder hen te benaderen?
  • je jouw vindbaarheid in Google gigantisch kan verbeteren? Google nu maar eens op ‘LinkedIn twitter expert
  • LinkedIn zakelijk gezien het beste medium is om kandidaten te vinden?
  • Twitter echter zakelijk gezien het beste medium is om kandidaten te benaderen (en dus niet LinkedIn!)?
  • de meeste mensen die werkzaam zijn in de bemiddelingsbranche volstrekt onbereikbaar zijn voor hun doelgroep…?
  • ik ruim 7 jaar ervaring heb in de uitzend-, detacherings-, werving & selectie- en interimbranche? Check maar mijn LinkedIn Profiel
  • ik daarna (sinds 2008) duizenden mensen heb getraind om hun vindbaarheid, bereikbaarheid, betrouwbaarheid, deelbaarheid en zichtbaarheid significant te verbeteren via social media dmv een social media training?
  • ik dat heb gedaan bij onder andere Adecco, IT Staffing, Agium, Matchpartner, Personell Search, Breinstein Detachering, Braincap, Depo Personeelsdiensten, Fastflex, The Executive Network, Tri Finance, Whyz, PBS, Techresources, Golden Knowledge en USG People?
  • het maar 4 uur kost om een training bij mij te volgen?
  • je daardoor niet 1-oog maar 2-oog bent in het land der blinden…!

Bijpraten is niet genoeg

Daarom stel ik voor om deel te nemen aan deze intensieve Workshop: Social Media voor Bemiddelingsbureaus.

Hands-on, laat ik je zien hoe je LinkedIn en Twitter zakelijk kunt inzetten voor jouw praktijk, waar je op moet letten, hoe je acquisitie kunt plegen door het initiatief te verleggen, hoe je social media op waarde moet inschatten en ontvang je een checklist/videos om er voor te zorgen dat je dagelijks/wekelijks/maandelijks de dingen blijft doen die je zou moeten doen!

Onderwerpen die langskomen zijn o.a.:

  • Inzichten om social media op de juiste manier in te (blijven) zetten
  •  LinkedIn
    • Settings goed zetten
    • Profiel optimaliseren
    • Bereik vergroten met o.a. de doelgroep
    • Zichtbaar worden (maar niet irritant)
    • Acquisitie tactieken doorvoeren
  • Twitter
    • Settings goed zetten
    • Profiel(tje) optimaliseren
    • Bereik vergroten met o.a. de doelgroep
    • Tactische lijsten aanmaken
    • Zichtbaar worden (maar niet irritant)
    • Slimme zoekopdrachten aanmaken
    • Conversaties opzetten door intelligente vragen te stellen
    • Acquisitie tactieken doorvoeren
  • Google tools
    • searchstrings
    • keyword planner
    • trends
    • alerts
  • Andere tools om social media eenvoudig te beheren/bedienen/etc

Investering/details?

  • 4 uur (datum wordt altijd gepland in overleg)
  • € 1.250,- (excl btw en reiskosten a € 0,39 per km en vooraf gefactureerd)
  • locatie: incompany (dus geen verlies aan reistijd en -kosten van de eigen deelnemers, geen pottenkijkers van de concurrent en lage kosten voor de eigen locatie/catering/beamer cq. flatscreen)
  • Aantal deelnemers: minimaal 1 – maximaal 10 per sessie
  • Alle deelnemers moeten de beschikking hebben over een eigen laptop of pc (geen tablet!) en dienen mee te kunnen kijken op een scherm (grote flatscreen of via een beamer die de opdrachtgever beschikbaar stelt)

De zomermaanden zijn toch wat rustiger.

BOEK VANDAAG NOG EEN WORKSHOP!